Jooga on kokonaisvaltainen harjoitusmenetelmä, joka sopii kaikille omasta terveydestään, hyvinvoinnistaan ja henkisestä kasvustaan kiinnostuneille. Salo-Jooga ry toteuttaa opetuksessaan Suomen Joogaliiton periaatteita, joiden mukaan jokainen joogan harjoittaja työskentelee itsensä kanssa omien edellytystensä mukaisesti, omista lähtökohdistaan. Joogaa voivatkin harjoittaa kaiken ikäiset ja kaiken kokoiset, lapsista nuoriin, keski-ikäisistä senioreihin, niin naiset kuin miehetkin.

Voit ottaa harjoitukseen mukaasi oman joogamaton. Uimahallin liikuntatilassa on saatavilla lyhyitä jumppa-alustoja. Jos jokin asia askarruttaa, kysy rohkeasti ohjaajalta.

Merja ohjaa rauhallista ja rentouttavaa joogaa, joka soveltuu sekä pitkään jooganneille, että aloittelijoille. Halutessasi voit ottaa harjoitukseen mukaan istuintyynyn ja joogavyön. Nämä eivät kuitenkaan ole välttämättömiä, ilmankin pärjää.

Salo-Jooga ry järjestää kesäjoogaa tiistaisin 23.4.-18.6. (ei 30.4) klo 18-19.30 Salon uimahallin liikuntatilassa. Kausikortin hinta Salo-Jooga ry:n jäsenille 40 € ja ei jäsenille 52 € (40 € + vuoden 2024 jäsenmaksu 12 €) sisältäen kesäjoogan kahdeksan ohjauskertaa. Yksittäisen tunnin hinta 7 € jäsenet ja 9 € ei jäsenet. Maksu Salo-Jooga ry:n tilille FI48 5410 0220 2065 21.

Tämä harjoitus on maksuton klo 17-18 järjestettävään Salo-Jooga ry:n hallituksen kokoukseen osallistuville Salo-Jooga ry:n jäsenille.

Tervetuloa joogaharjoitukseeen!

Ilmoita joukkueen ulkopuolinen pelaaja

Ilmoittautumiset

2
Toni P Merja Vaara
0
Ei ketään
130

Kommentoi...

Merja

7.5. jatketaan alaspäin katsovan koiran harjoitusta. Mukaan mahtuu vielä uusia joogaajia. Harjoituksessa tehdään helppoja asanoita ja se sopii myös aloittelijoille. Harjoituksen lopuksi ohjattu loppurentoutus.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot